Bestellen en Ontvangen

Stap 1. Winkelwagen
Om artikelen te kunnen bestellen, moet je ze eerst in je winkelwagen plaatsen. Op de artikelpagina selecteer je de gewenste kleur en maat, en druk dan op ‘Kopen’. Wanneer je klaar bent om af te rekenen, klik dan op ‘Afrekenen’. In je winkelwagen kun je zelfs nog de gewenste kleur en maat aanpassen. Wanneer je in het bezit bent van een kortingscode of cadeauvoucher, kun je deze hier invoeren. De korting wordt automatisch verrekend op je totaalbedrag. Klik op ‘Afrekenen’ om het afrekenproces in te gaan.

Stap 2. Betalen
Wanneer je al een online account hebt van Boobs & Bottoms, dan kan je eenvoudig inloggen met je e-mail adres en wachtwoord. Vul dan je e-mail adres en wachtwoord in. Je bewaarde gegevens worden dan automatisch opgehaald. Het is niet verplicht om met een account een bestelling te plaatsen. Het biedt echter wel een aantal voordelen:

Snel en makkelijk bestellen
De status van je bestelling bekijken
Je orderhistorie bekijken

Wanneer je hebt aangegeven naar welk adres je bestelling mag worden verzonden, klik dan op ‘Afrekenen’. Kies je gewenste betaalmethode: i-DEAL, bankoverschrijving of betalen in de winkel. Let op! Indien je kiest voor een bankoverschrijving wordt je verzending pas verzonden of gereserveerd wanneer wij je betaling hebben ontvangen. Dit zorgt voor enige vertraging in het versturen van je bestelling.

Stap 3. Aankoop voltooid
Nadat je hebt betaald, is je bestelling geplaatst en kun je je aankoop snel thuis verwachten! Als je voor 14:30 besteld, doen we alles aan de volgende werkdag je aankoop thuis of te leveren (met uitzondering van feestdagen). Na het bestellen ontvang je van ons per e-mail een bestelbevestiging en zodra je pakket is verstuurd ontvang je een verzendbevestiging.

Heb je vragen over je bestelling? Je kunt ons altijd even bellen!

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Zodra je bestelling de ‘verwerkt’ status heeft kan deze niet meer geannuleerd worden. De bestelling zit dan al in het verzendproces. Natuurlijk kun je deze na ontvangt altijd retourneren. Per post of in de winkel.

Wat is de status van mijn bestelling?
De status van jebestelling kun je terug vinden in jouw account. Login met je e-mailadres en wachtwoord en raadpleeg de pagina ‘Mijn bestellingen’. Natuurlijk kun je ook per telefoon of in de winkel naar de status van je bestelling vragen.

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen
Indien je bestelling wel is geplaatst maar je hebt geen bevestiging ontvangen, neem dan contact met ons op.

Kan ik ook vanuit Duitsland of België bestellen
We verzenden op dit moment uitsluitend binnen Nederland. Natuurlijk kun je wel bestellen en de bestelling zelf halen of laten ophalen in de winkel.